Σάββατο 2 Μαΐου 2009

Δεν είναι δημοκρατία αυτό που ζούμε



ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΖΕΙΣ ΙΣΟΝΟΜΑ

"Το όνομα μου είναι Νίκος κ είμαι 31 ετών. Θέλω να πω κάποια πράγματα που με ενοχλούν…να πω κάτι που πιστεύω αντιπροσωπεύει πολλούς. Ίσως σας φανεί γραφικό…αλλά πραγματικά δεν πάει άλλο. Θέλω να πω ότι κατά την γνώμη μου
Δεν έχουμε Δημοκρατία γιατί :...

1) Είσαι πολίτικος, πας κάθε μέρα στη Βουλή…ακούς για 4-5 ώρες τους άλλους να μέλανε, πας σε καμία επιτροπή (τα παίρνεις κιόλας για αυτό ) ακούς- λες καμία γνώμη και παίρνεις κάθε μηνά 7.000 Ευρώ…
Εμένα ο Πατέρας μου όπως χιλιάδες άλλοι…δουλεύουν 13 ώρες την ημέρα….στην Οικοδομή, στο κρύο, στον καυτό ήλιο, γδέρνει τα χεριά του, κτυπάει στην σκαλωσιά, και παίρνει 1100 Ευρώ .
Είναι Δημοκρατία αυτό..;;...


2) Κλείνει τον δρόμο η Τροχαία….για να πάει ο Κος Βαρδινο- Κοκαλο – Μπομπο – Καραμ – Παπανδρ ή όποιος άλλος στο γραφείο του και στο Μέγαρο Μουσικής και εγώ πρέπει να παραμείνω ακίνητος στο δρόμο….3 ώρες κ να αργήσω στη δουλεία μου.
Είναι Δημοκρατία αυτό..;;


3) Κυκλοφορούν στο κέντρο της Αθήνας πολλοί Αστυνομικοί κ Δημοτική Αστυνομία…..κ είναι με το μπλοκάκι στο χέρι…για να γράψουν ΑΜΕΣΩΣ όποιον παρκάρει παράνομα……..και την ιδία στιγμή…….λίγο πιο εκεί, έξω από το Μέγαρο Μουσικής είναι ΠΑΡΑΝΟΜΑ παρκαρισμένες 15 Μερσεντές πάνω στη λεωφοριογραμμη….αλλά είναι Πολιτικών – Επιχειρηματιών κ τους αφήνουμε..;
Είναι Δημοκρατία αυτό..;;

4) Έχω τον αδελφό μου με 40 Πυρετό κ πόνους σε όλο το σώμα του και περιμένω σε ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ νοσοκομείο 6μιση ώρες για να τον δει ένας γιατρός μετά από μάχη έξω από την πόρτα του ιατρείου….με εκατοντάδες άλλους δύστυχους.
Με την πρώτη αδιαθεσία…….επιχειρηματία ή πολιτικού κτυπάει συναγερμός…σε όλα τα νοσοκομεία, οι γιατροί στην τσίτα, ελικόπτερα σηκώνονται…..κ τελικά εκείνος πάει στο Metropolitan….αραχτός !!
Είναι Δημοκρατία αυτό..;;


5) Ο Παππούς μου είναι 79 χρονών, έχει δουλέψει 37 χρόνια σε οικοδομή….κ για 6 χρόνια έκανε και δεύτερη δουλεία ( νυχτερινή κ στο καπάκι οικοδομή) για να ζήσει την οικογένεια του κ το κράτος τον ευχαριστεί για την πανέμορφη ζωή που έζησε….προσφέροντας του σύνταξη 783 ευρώ. ( Μονό για τα φάρμακα του θέλει 345 το μηνά ). ( Για Φάρμακα – Δέη – Νερό – Κοινόχρηστα – Νοίκι κ θέλει 880 αλλά ποιος νοιάζεται…ας πεθάνει να ησυχάσει ε..; ). Την ιδία στιγμή…ο κύριος πολιτικός του Πασοκ, ΝΔ, ΣΥΡ κ λοιπά…..στα 6 χρόνια που θα ταλαιπωρηθεί στην Βουλή να παίρνει 6-7 χιλιάρικα…θα βγει στην Σύνταξη……
Είναι Δημοκρατία αυτό..;;

6) Ο θειος ενός φίλου καλού ζει στην Νίσυρο, η γυναικά του έπαθε πνευμονία…. Κ ήθελε άμεση βοήθεια….και δεν υπήρχε τρόπος μεταφοράς. Θα την θυμόμαστε για πάντα.!!!
Και ο Κος Παπανδρέου, Καραμανλής παίρνει ελικοπτέρακι για να πεταχτεί στην Τήνο, Ιό , για βολτουλα διακοπές, ψήφους…!!
Είναι Δημοκρατία αυτό..;;

7) Πήρα ένα αμάξι μετά από αρκετά χρόνια δουλειάς αν κ δεν είχα πολλά λεφτά, πήρα δάνειο κ έκανα κ την φορολογική μου δήλωση……ναι ναι έτσι, πλήρωσα φόρο κανονικά….!!
Και ο Κος Ρουσο…λος, Βουλγαρα…ς, κλπ κλπ…. Έχουν σκάφη, Σπίτια, Βίλες , Πισίνες , Εξοχικά…. Επειδή δούλεψαν ΣΚΛΗΡΑ ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΑ όπως κ εγώ…!!!
Είναι Δημοκρατία αυτό..;;

8) Βατοπεδι, Siemens, Υποκλοπές, Παυλίδης, Τσοβόλα παρτα όλα, Ζαχοπουλος, δισεκατομμύρια ….δισεκατομμύρια…Μαύρο χρήμα…Σκάνδαλα…ΝΔ – ΠΑΣΟΚ !!κ Φυλακή…..;;; Κ Α Ν Ε Ν Α Σ…!!!
και ξέρω τουλάχιστον 3 απλούς ανθρωπάκους για οφειλές στο ΙΚΑ που μπήκαν φυλακή….
Είναι Δημοκρατία αυτό..;;

9) Τον τόπο αυτό κυβερνούν 4-5 Οικογένειες….Για αυτές νομοί καταργούνται, έχεις το επίθετο γίνεσαι υπουργός, πρωθυπουργός, πλούσιος.
Είναι Δημοκρατία αυτό..;;

10) Από 15 χρονών μου άρεσε να παρακολουθώ συζητήσεις Πολίτικων εκπομπών…και άσπρισαν τα μαλλιά μου κ ακούω τα ιδία κ τα ιδία…
« Τι κάνατε εσείς..πριν..; Εμείς θα φέρουμε την Αλλαγή!! Νέα Ελλάδα »
Ειλικρινή κουράστηκα…..Σιχάθηκα….να τους βλέπω να μιλανε μεταξύ τους
Είναι Δημοκρατία αυτό..;;

ΑΜΑΝ ΠΙΑ , ΑΜΑΝ !!!! ΕΛΕΟΣ !!!
ΑΜΕΣΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΠΑΣΟΚ – ΝΔ κ όλων όσων έχουν τις ίδιες βλέψεις….!!! αφήστε μας να ζήσουμε !!!
Μας ήπιατε το αίμα…..ΑΜΑΝ ΠΙΑ!!!

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ…. ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΖΕΙΣ ΙΣΟΝΟΜΑ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΔΙΠΛΑΝΟ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΥ ΣΤΕΡΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΑΝ ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΥΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ.
ΖΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΙΣΟΝΟΜΑ…..;"


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου