Τρίτη 12 Μαΐου 2009

"Υποπτος μόνο και μόνο επειδή ήταν αλλοδαπός"


ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ 2009

"Κατάστημα πολύ γνωστής αλυσίδας στην Αθηνάς. Χαζεύω μέσα όπως κι άλλος κόσμος τα διάφορα αντικείμενα. Ξαφνικά ακούω μια γυναίκα η οποία διαμαρτύρεται επειδή δεν έχει πια πάνω της κάτι που είχε πριν (γυαλιά ? πορτοφόλι ? δεν ξέρω )
Εκεί που απλά έλεγε στην ταμεία ότι της λείπει κάτι που πριν το είχε πάνω της βλέπει έναν αλλοδαπό στο ταμείο. (Πακιστανός πρέπει να ήταν)
Ενας πολύ ήσυχος άνθρωπος που δεν είπε... το παραμικρό και καθόταν σιωπηλός καθ'όλη την διάρκεια του περιστατικού
Η κυρία λοιπόν αυτή ζήτησε από τον υπεύθυνο του καταστήματος να ψάξουν τον αλλοδαπό.
Συγκεκριμένα ρώτησε "Μπορούμε να ψάξουμε τον νεαρό ; Δεν έχει μαζί του κάποιο σάκο κάτι να κοιτάξουμε ? "
Τότε δεν κρατήθηκα και της λέω
"Κυρία μου γιατί είστε ρατσίστρια ; γιατί να έκλεψε κάτι αυτός και να μην σας έκλεψα εγώ ; μπορεί να είμαι εγώ αυτός που σας έκλεψε"
- Δεν είμαι ρατσίστρια ,επέμενε η κυρία ζητώντας από τον υπεύθυνο του καταστήματος να ψάξουν τον αλλοδαπό
Ο οποίος αλλοδαπός απ'ότι κατάλαβα ήταν απλός υπάλληλος του καταστήματος (προφανώς μεταφορές )οπότε και την πάτησε η κυρία αυτή
Γυρίζει και της λέει λοιπόν ο υπεύθυνος του καταστήματος
"Κυρία μου μπορεί να σας έκλεψαν όπουδήποτε αφού φύγατε και ξαναγυρίσατε ,αν θέλετε να τον ψάξετε θα γίνει μόνο με την παρουσία αστυνομικού.ΑΛΛΑ !!!!! στην περίπτωση που δεν βρεθεί τίποτα πάνω του τότε θα σας υποβάλει μήνυση για την προσβολή που του κάνετε δημόσια μπροστά σε τόσο κόσμο"
Δεν κάθησα να δω την συνέχεια αλλά έφυγα ....
Στεναχωρημένος ,σκεφτόμενος πόσο ρατσιστές είμαστε και πόσο καχύποπτοι
Αποκλείουμε το γεγονός να μας έκλεψε Ελληνας
Αποκλείουμε το γεγονός να μας έκλεψε κάποιος ντυμένος με καθαρά καινούργια ρούχα
Και αμέσως ρίχνουμε την ευθύνη και ζητάμε να ψαχτεί ένας φτωχός υπάλληλος"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου