Τετάρτη 6 Μαΐου 2009

"Αποκλειστική συνέντευξη της τραγουδίστριας Μαρίας Ιακώβου στον Σπύρο Τάγκα!"


"Την Μαρία Ιακώβου την γνωρίσαμε από την επιτυχία που είχε μέσα από τους τίτλους της σειράς ''Μαύρα Μεσάνυχτα'' του Mega, ακούσαμε το τραγούδι της με τίτλο ''Μαύρα Μεσάνυχτα''. Αποτελεί την καλύτερη ελπίδα για την νέα γενιά καλλιτεχνών και με το δεύτερο cd single της με τίτλο ''Πάλι δεν είσαι εδώ'' που έχει αποσπάσει πολλά θετικά σχόλια, μας δείχνει ότι ήρθε και να μείνει για πολύ καιρό...
Η Μαρία δέχτηκε και μου παραχώρηρε μία πολύ ωραία συνέντευξη...

Δείτε την συνέντευξη....

Το αγαπημένο της χρώμα είναι το μωβ.. αν θέλετε να μάθετε πολλά για εκείνη, συνεχίστε στην συνέντευξη....

- Καλησπέρα, Μαρία
- Καλησπέρα, Σπύρο...

- Καταρχήν, πες μας λίγα λόγια για σένα. Ποιο είναι το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σου;
-Δυστυχώς το άγχος...Τα θέλω όλα στη θέση τους την ακριβή ώρα!!

- Ποια είναι η απόλυτη ευτυχία για σένα;
-Να ζει ο καθένας το προσωπικό του όνειρο, όποιο κι αν είναι αυτό, σπουδαίο ή μικρό..

- Με ποιον ήρωα ή προσωπικότητα ταυτίζεσαι;
-Έχω θαυμάσει πολλούς ανθρώπους κατά καιρούς, αλλά δεν έχω νιώσει ταύτιση με κάποιον.

- Στον ελεύθερο σου χρόνο, τι κάνεις;
-Ό,τι προλαβαίνω!!Πίνω καφεδάκι με τους φίλους μου, βλέπω ταινιές, ασχολούμαι με το σπίτι, κάνω μαθήματα χορού και περνάω αρκετό χρόνο στο διαδίκτυο!

- Ποιες αρετές προτιμάς σε ανθρώπους που έχεις κοντά σου;
-Ειλικρίνεια και συνέπεια!

- Ο αγαπημένος σου συνθέτης ποιος είναι;
-Είναι πάρα πολλοί και το να αναφέρω έναν συγκεκριμένα θ' αδικούσε όλους τους υπόλοιπους..

- Ποιο είναι το αγαπημένο σου χρώμα και πιστεύεις ότι ταιριάζει, με το πώς βλέπεις την ζωή ή την προσωπικότητα σου;

-Είναι το μωβ και σίγουρα αντιπροσωπεύει την αντίληψή μου για τη ζωή γενικότερα, γιατί χαρακτηρίζεται ως το χρώμα της διαίσθησης..

- Έχεις κάποιον φόβο;
- Ο μεγαλύτερος φόβος μου είναι ο ίδιος ο φόβος, γιατί είναι ο μόνος που που μπορεί να εμποδίσει την ελευθερία μου.

- Ποιος είναι ο αγαπημένος σου στίχος;

-"Ο,τι δε σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό"!
- Όταν τελειώνεις το πρόγραμμα σου και κατεβαίνεις από την σκηνή, τι συναισθήματα σου μένουν;

-Δεν είναι τα ίδια κάθε φορά..Κάποιες φορές γεμίζω θετική ενέργεια με αποτέλεσμα να έχω ξεχάσει ο,τιδήποτε ενδεχομένως με απασχολεί, κι άλλοτε νιώθω πιο αδύναμη, γιατί ίσως χρειάστηκε να εξαντλήσω τα δικά μου αποθέματα ενέργειας..

- Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι όταν ξυπνάς;
-Καφέ!!!!

- Που θα ήθελες να ταξιδέψεις;

-Φαίνεται λίγο κλισέ αλλά...Σε όλο τον κόσμο!!Μ' αρέσει πολύ να ταξιδεύω!

- Ποιο πιστεύεις ότι είναι ωραιότερο, ένα τρυφερό φιλί ή μια σφιχτή αγκαλιά;
-Μια σφιχτή αγκαλιά!

- Καθώς φτάνουμε προς το τέλος, τι μηνύματα θες να δώσεις στους νέους;
-Πως ο άνθρωπος έχει τόση δύναμη που μπορεί πραγματικά να δημιουργήσει εξ ολοκλήρου την πραγματικότητά του και τη ζωή του όλη!Φτάνει να το πιστεύει!

- Σε νέα κορίτσια που θέλουν να ακολουθήσουν τον χώρο του τραγουδιού, τι συμβουλές έχεις να τους δώσεις;
-Να το σκεφτούν πολύ σοβαρά γιατί πέρα απ' την επιφάνεια, είναι μια δουλειά αρκετά απαιτήτική σε όλα τα επίπεδα.Καταρχήν πρέπει να την αγαπάς πραγματικά και να τη σέβεσαι, γιατί μόνο έτσι θ' αντέξεις τα εμπόδια που θα συναντήσεις.Κι επιπλέον υπάρχει τόσος ανταγωμισμός σ' αυτόν τον χώρο πλέον που θα πρέπει να εφοδιαστούν με την κατάλληλη κατάρτιση, πολλή υπομονή κι ακλόνητη πίστη!

- Το διαδίκτυο για σένα τι είναι;
-Αγαπημένο μέρος της καθημερινότητάς μου!

- Τέλος, θέλω να σε ευχαριστήσω που δέχτηκες να σε φιλοξενήσω στο μπλογκ μου. Καλή συνέχεια!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου