Πέμπτη 7 Μαΐου 2009

"Κλείσιμο σταθμού Κάτω Πατησίων"


"Σχετικά με ανακοίνωση που είδα το Σάββατο 02/05/2009 αναφορικά με το κλείσιμο των σταθμών Κάτω Πατησίων θα ήθελα να επισημάνω τα εξής:
1. Πόσο μας σέβεστε ως πελάτες της εταιρείας σας και ταυτόχρονα χρηματοδότες σας? Είναι δυνατόν να κλείνετε σταθμούς με ανακοίνωση που να προηγείται μιας εβδομάδας από την εναρξη των εργασίων? Πως θα βρούμε τρόπο...

εναλλακτικής μετακίνησης εμείς που δεν είμαστε κάτοχοι επιβατικού αυτοκινήτου? Αλλά όπως λέει και η υπάλληλός σας που εργάζεται στο σταθμό των Κάτω Πατησίων, "Ωχ, μωρέ..., πως κάνετε έτσι, δεν έχετε ένα αυτοκίνητο"? Ο ωχαδερφισμός στο απόγειο...

2. Πως είναι δυνατόν να εισπράτετε μηνιαίες κάρτες κάτω απο αυτές τις συνθήκες??? Που βρίσκεται η τσίπα σας? Υπολειτουργεί το δίκτυο, σταθμοί δε λειτουργούν, σταθμοί κλείνουν, η αναμονή στους σταθμούς ξεπερνά μερικές φορές και τα δέκα λεπτα, και εξακολουθείτε και ζητάτε τις κάρτες στην πρότερη τιμή τους? Για να μην αναπτύξω το ζήτημα με τςις συνθήκες μεταφοράς οι οποίες είναι οι αθλιότερες από οποιαδήποτε ευρωπαΐκή πόλη...Επίσης, να αναφέρω ότι σε σχετική ερώτησή μου προς την υπάλληλο σας (και αυτή διορίστηκε ...αξιοκρατικά;;;;;;) για το που πρέπει να απευθυνθώ σχετικά με το αίτημα επιστροφής των χρηματων μου που ήθελα να υποβάλλω (και ενώ πριν από 2 λεπτα είχα πληρώσει για τη μηνιαία κάρτα), μου απήντησε κοιτάζωντας με ειρωνικά και απαξιωτικά "Στο κέντρο της Αθήνας κύριε μου, όχι εδώ αλλά δε πιστεύω να σας τα δώσουν". Η πρόκλητικότητα σε όλο της το μεγαλείο.

3. Ποιος θα με αποζημιώσει για το επιπλέον κόστος το οποίο θα πληρώνω από τη Δευτέρα 10 Μαΐου καθώς θα αναγκάζομαι να χρησιμοποιώ λεωφορείο για να πηγαίνω στο σταθμό της Αττικής και από εκεί να παίρνω τα μυθικά τραίνα του ΗΣΑΠ? Ποιος θα με αποζημιώσει για τον επιπλεον χαμένο χρόνο, για την εκ νέου υποβάθμιση της ποιότητας ζωής μου, αλλά και για το σημαντικότερο όλων... να είμαι εγκαίρως στη δουλειά μου. Γιατί όπως ξέρετε, εμείς (τουλάχιστον οι περισσότεροι) που δεν είμαστε δημόσιοι υπαλληλοι ή υπάλληλοι σε δίαφορους φορείς του δημοσίου, δεν είμαστε τραμπούκοι, ούτε είρωνες αλλά ταυτοχρονα δεν έχουμε ωράριο δημοσίου. Η προσέλευση είναι αυστηρή και ειδικά με την κατάσταση που επικρατεί στην αγορά εργασίας (εσείς δε ξέρω αν το έχετε διαπιστώσει...) τα πραγματα αντί να βελτιώνονται, χειροτερεύουν. Ποιος θα αναλάβει όλο αυτό το κόστος που με αναγκάζετε να λάβω εξ ολοκλήρου? Γιατί με αναγκάζετε να πληρώνω καθημερινά εξτρά "φόρο" χρήσης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς? Κανονικά θα έπρεπε να ενθαρρύνετε τοους πολίτες να χρησιμοποιήσουν τα μέσα και οχι να τους αποθαρρύνετε...Αλλά ποιος νοιάζεται...Σιγά μωρέ...!!!

Υπάρχουν και περισσότερα ζητήματα τα οποία πρέπει να τεθούν επί τάπητος αλλά δε θα το κάνω αυτή τη στιγμή. Ελπίζω να απαντήσετε επίσημα σε έυλογο χρονικό διάστημα καθώς η έναρξη του καθημερινού γολγοθά έχει οριοθετηθεί για τις 10 Μαΐου.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων,

ΥΓ. Να φτιάξετε έναν αλγόριθμο ώστε για τις απέργιες και τις στάσεις κάθε μήνα να γίνετε αυτομάτως η έκπτωση από τις μηνιαίες κάρτες..."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου