Δευτέρα 11 Μαΐου 2009

Περίοδος αναδιοργάνωσης στα τηλεοπτικά κανάλια


Συνολική αναδιοργάνωση προγράμματος με ουσιαστικό εξορθολογισμό του κόστους, διαγράφεται πλέον στον ορίζοντα για τους τηλεοπτικούς σταθμούς, εν όψει της νέας τηλεοπτικής σεζόν, ύστερα και από τα αποτελέσματα του πρώτου τετραμήνου του έτους. Οι πιέσεις που δέχονται τα διαφημιστικά έσοδα των τηλεοπτικών σταθμών το τελευταίο χρονικό διάστημα, είναι πλέον τόσο ισχυρές που μπορεί κανείς να μιλά για κρίση...

Επαναπροσδιορισμός του κόστους: Μείωση του κόστους παραγωγών -ψυχαγωγικών και ενημερωτικών προγραμμάτων-, περιορισμός των δαπανηρών ελληνικών σειρών, αύξηση των λεγόμενων προγραμμάτων «ελαφράς ψυχαγωγίας» -με συμμετοχή περισσότερων απλών πολιτών (χωρίς κόστος) και λιγότερων επαγγελματιών αλλά και «τηλεοπτικών αστέρων»- και γενικότερα ευρύτερο επαναπροσδιορισμό του κόστους σε όλα τα επίπεδα, περιλαμβάνει το τηλεοπτικό μενού για τη νέα τηλεοπτική σεζόν...

Κερδισμένες οι εφημερίδες: Αξίζει να επισημανθεί ότι σημαντικά μειώνεται και το μερίδιο του τηλεοπτικού Μέσου από τη συνολική διαφημιστική δαπάνη (των τεσσάρων ΜΜΕ), αφού στο πρώτο τετράμηνο του 2009 διαμορφώθηκε στο 32,69%, έναντι 34,16% του πρώτου τετραμήνου του 2008. Ακόμα μεγαλύτερη είναι η συρρίκνωση της πίτας τον Απρίλιο, αφού το μερίδιο του μέσου τον περασμένο μήνα άγγιξε το 30%, όταν αντίστοιχα πέρυσι, βρισκόταν στο 33,75%...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου