Κυριακή 10 Μαΐου 2009

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΗΡΩΑΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΒΕΡΕΛΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ...ΕΙΧΑΝ ΠΡΟΗΓΗΘΕΙ ΟΙ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ,ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ MAN...


Το 2001 τα ΗΛΠΑΠ (υπουργός Μεταφορών Χρ. Βερελής, υφυπουργός Σ. Βούγιας), προκήρυξαν ανοικτό διαγωνισμό για την προμήθεια τρόλεϊ και εν όψει των Ολυμπιακών. Αφορούσε 140 νέα τρόλεϊ και μέρος της δαπάνης εντάχθηκε στο Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης.


Οι προσφορές εξετάστηκαν από επιτροπή των ΗΛΠΑΠ, η οποία αποφάνθηκε ότι η προσφορά της κοινοπραξίας ΕΛΒΟ-Neoplan θα πρέπει ν' απορριφθεί, γιατί έλειπε το δεσμευτικό παράρτημα για τα ανταλλακτικά και η δεσμευτική δήλωση του διαγωνιζόμενου ότι αναλάμβανε την προμήθειά τους για 20 χρόνια.

Η θέση αυτή της επιτροπής, διεμβολίστηκε με πολιτική παρέμβαση υπέρ της συγκεκριμένης κοινοπραξίας, ενώ την τακτοποίηση του ζητήματος ανέλαβε η διακομματική επιτροπή υψηλής τεχνολογικής και οικονομικής αξίας. Αυτή έκρινε ότι οι παραβιάσεις από την κοινοπραξία δεν ήταν ουσιώδεις και έκανε δεκτό το παράρτημα που έλειπε από την προσφορά της κοινοπραξίας και το οποίο κατέθεσε μετά από 5 μήνες!

Η συγκεκριμένη κοινοπραξία αναδείχθηκε νικήτρια και υπογράφηκε η σύμβαση 49,4 εκατ. ευρώ με τα ΗΛΠΑΠ για τα 90 τρόλεϊ και την επομένη εξασφαλίστηκε η παραγγελία 50 αρθρωτών τρόλεϊ αξίας 36,5 εκατ. ευρώ (συνολικά 85,9 εκατ.). Οι ανταγωνιστές της κοινοπραξίας προσέφυγαν στην Επιτροπή Εσωτερικής Αγοράς.

Στις 5.4.2004 οι Βρυξέλλες με έγγραφό τους κάνουν λόγο για κατάφωρη παραβίαση του κοινοτικού δικαίου και ακολούθησε προειδοποιητική επιστολή. Τον Ιούλιο του 2005 ο επίτροπος ΜακΚρίβι έστειλε την απανταχούσα, κάνοντας λόγο για παραβίαση των αρχών διαφάνειας και ίσης μεταχείρισης των διαγωνιζομένων.

Η κυβέρνηση της Ν.Δ. αν και γνώριζε τήρησε παθητική στάση και απλά προσπάθησε να εξευμενίσει την Κομισιόν.

ΠΟΣΟ ΗΡΩΑΣ ΗΤΑΝ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΒΕΡΕΛΗΣ;;;
ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ Ή ΤΟΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΑΝ
ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΑΝ ΝΑ ΦΑΝΕΙ ΩΣ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ;;;;
ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΕΛΙΚΑ,
ΠΟΙΟΙ ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ
MAN ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙ ΠΟΣΑ ΜΙΛΑΜΕ;;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου