Τετάρτη 13 Μαΐου 2009

Οι... "πανέξυπνοι" υπάλληλοι στα Media Markt


"Μαλλον στα Media Markt μας περνάνε για ηλίθιους! Πήγα πριν μερικές ημερες και εκανα μερικές ερωτήσεις για κατι κάμερες (συστήματα ασφαλείας), που εχουν εκει προς πώληση. Δεν μου άρεσαν τα προϊόντα και λεει καποιος απο την παρέα μου "Να θέλουμε κατι σαν κι αυτές που έχετε μέσα στο μαγαζί"

και ο ΠΑΝΕΞΥΠΝΟΣ πωλητής απαντά κοιτώντας προς τα πάνω "Εγω δεν βλέπω τίποτα". Αφου του δείξαμε και με το δάχτυλο τις κάμερες (4-5 σε κάθε διάδρομο δηλαδή πάνω απο 70 κάμερες) ρωτάει καποιος "τι, κάμερες δεν ειναι αυτές" και απαντά "Κάτι τετοιο..."

Πραγματικά για πόσο μ.....ς μπορεί να μας έχουν; Ο πολύς ο κόσμος νομιζουν οτι ακόμα δεν ξερει για τις κάμερες; νομίζουν οτι δεν νοιαζεται ο κόσμος για την παρακολούθηση του.

Ηταν το λιγότερο ΑΝΟΗΤΗ η απάντηση του. Εγω θα ντρεπόμουν αν ημουν στην θεση του. Απορω τι οδηγίες εχουν πάρει απο τους προϊσταμένους.

Και στο καπάκι τα Media Markt δεν σε αφήνουν να φυγεις αν δεν τους δώσεις τον ΤΚ σου. 2 φορές πηγα κι αγόρασα πράγματα σχετικά με κινητη τηλεφωνία. και τις 2 μου ζήτησαν ΤΚ.

Λενε οτι κανουν ερευνα για να δουν απο που ερχονται οι πελατες. αυτο το κανουν σε ολους; ή μονο σε οσους αγοράζουν κάρτες και κινητά; κι εστω οτι το κανουν σε ολους. αν εσυ ΔΕΝ θελεις να δωσεις ΤΚ και λες οτι δεν θυμάσαι ξερεις τι απαντά ο ταμείας; Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΑΣ? Και εχει μια λιστα και ψαχνει να το βρει.

Δεν ντρέπονται λιγο;

Δεν προκειται να ξαναπατήσω εκει".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου