Τετάρτη 6 Μαΐου 2009

"Nα λαδώνουμε για να μη μας ελέγξουν;"


"Στην χώρα που ζω είμαι αναγκασμένη να τα βγάζω πέρα με 700 € (παρότι είμαι πτυχιούχος Π.Ε, με 7χρονη προϋπηρεσία, γνώσεις αγγλικών κ.α.)γιατί δυστυχώς ανήκω στην περιβόητη γενιά των συμβασιούχων. Ναι μεν δουλεύω σε Δήμο αλλά αντιμετωπίζομαι ως ελεύθερος επαγγελματίας.Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι πληρώνω τα ένσημά μου στο ΤΕΒΕ κάθε δίμηνο (420 €), μου κάνουν παρακράτηση 20% και αποδίδω Φ.Π.Α.ΧΩΡΙΣ να κλέβω την εφορία. ότι μου αναλογεί. Τα ποσά κυμαίνοννται: 250, 500 μποÏ! �εί και...

μερικές φορές 700 € το τρίμηνο. Προχθές έλαβα ραβασάκι από την εφορία το λεγόμενο "εκκαθαριστικό σημείωμα περαίωσης". Στην αρχή νόμιζα ότι μου ήρθε το εκκαθαριστικό για τη δήλωση που υπέβαλα πρίν ένα μήνα. Μετά μου εξήγησαν ότι πρέπει να τους δώσω 1500 € αν δε θέλω να υποστώ έλεγχο για ότι τους δηλώνω. Έίναι σίγουροι ότι θα τους δώσω αυτά τα λεφτά άφού ήδη βγαλαν και τη δόση!Ουσιαστικά δηλαδή μου λένε " κλέψε μας όσο θέλεις και καθαρίζεις με 1500 €" Και εγώ σκέφτομαι " πόσο ηλίθια μπορεί να είμαι όταν εδώ και 5 χρόνια αποδίδω τα νόμιμα από το υστέρημά μου όταν θα μπορούσα κάλλιστα να τους κλέβω ασύστολα και να τη σκαπουλάρω με 1500 €?"
Στη χώρα που ζω, θεωρείται ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ότι ο καθένας κλέβει. Το ακούμε κάθε μέρα στην τv siemens,βατοπέδιο εκδρομούλες στο εξωτερικό με έξοδα του Δημοσίου..που υποτίθεται ότι ΑΥΤΟΙ έπρεπε να δίνουν το καλό παράδειγμα.. Ε λοιπόν δε θα τους τα δώσω!. θΑ τους περιμένω για τον έλεγχο και θα τους πω μετά "τα επόμενα χρόνια που θα σας κλέβω τότε θα δεχτώ να σας δωσω τα 1500 για να μην υποστώ έλεγχο.."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου