Τετάρτη 13 Μαΐου 2009

O προιστάμενος στην Θεσσαλονίκη που κυκλοφορεί με Χ5


"Δεν θελω να γινω κακος αλλα προχθες σε μια βολτα μου στην πανεμορφη θεσσαλονικη μας ειδα τον προισταμενο της Δ/νσης Μεταφορων Θεσσαλονικης - Ανατολικου Τομεα, στη Θερμη δηλαδη να κυκλοφορει με το καινουριο Χ5 και full extra!!!!!!! ενα αμαξι που πανω-κατω πρεπει να κοστολογειται περιπου 80.000-90.000 ευρω.
και το λεω επειδη ασχολουμαι με αμαξια και τιμες αλλα και οποιος γνωριζει ξερει ποσο εχει ενα τετοιο αμαξακι!!!!!!
ο προβληματισμος μου λοιπον ειναι ο εξης:
εγω παιρνω τα ιδια λεφτα με τον κυριο και ειμαι περιπου τα ιδια χρονια στο δημοσιο.
ε λοιπον αυτο το 'ονειρο' δεν προκειται να το κανω πραγματικοτητα!
θα πρεπει να τρωω παξιμαδι και νερο για 10 χρονια, και...
να πηγαινω μεχρι αντε το πολυ στην καλλικρατεια για μπανιο και αυτο με οτο-στοπ!!!
και αυτα για να το αγορασω, γιατι για να το συντηρησω καλυτερα να πουλησω την γυναικα μου και τα παιδια μου!!!
την πεθερα μου την δινω δωρο!!!!
ολοι ξερουμε τι καταπινουνε αυτα τα αυτοκινητα-20λ/100χλμ και τι τεραστιο κοστος συντηρησης εχουν.....
λυπαμαι που το λεω αλλα ειμαστε κρατος του παραλογου και της μαρμιτας!
κανενας ελεγχος, καμια υπεθυνοτητα και ουδεμια ευθιξια!
και οσο αυτος ο κυριος εκει, αλλα και κατι αλλοι δινουνε διπλωματα επι πληρωμη και ευκολα νουμερα βασει τιμοκαταλογου (50 ευρω για 2 ιδια νουμερα, 100 ευρω για χιλιαδες και περισσοτερα για τα βισματικου τυπου πινακιδες, τοσο τα παιδια μας θα σκοτωνονται στην ασφαλτο και θα θρηνουμε νεους ανθρωπους!
θα περιμενουμε στις ουρες για να εξυπηρετηθουμε και μονο με 'λαδακι' απο κατω θα τελειωνει η υποθεση μας χωρις κοπο και χρονο!
και πολλα-πολλα αλλα που ολοι μας τα γνωριζουμε αλλα δεν μιλαμε!!!!
αλλα η απορια μου ειναι οκ, το αγορασε δεν ξερω και εγω πως-εκτος αμα πηρε προικα και δεν το ξερουμε.....-στην εφορια την ρημαδα πως το δικαιολογησε??????
δηλαδη θα τρελλαθουμε......
τελικα ολα ειναι μια αλυσιδα, και ενα μεγαλο κυκλωμα!!!!!
Πσιττττ..... κυριος!!!!
και εις ανωτερα!!!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου