Κυριακή 17 Μαΐου 2009

"Τους έριξαν από την Ο.Α. χωρίς αλεξίπτωτο και τώρα λένε ότι δεν μπορούν να εγγυηθούν...Μια απαντηση..."


"Εαν μιλαει για υπαλληλους τοτε ειναι φυσικο να της εδωσε τετοια απαντηση γιατι το 90% των βιογραφικων ειναι για υπαλληλικο προσωπικο....εαν εχει μπει περισυ στο γκρουπ των 609 που εγιναν αοριστου τοτε σωστα της ειπε να παρει την μεταταξη,ποιος...
θα αφηνε μια θεση στο δημοσιο για μια <<επισφαλη>> θεση στον ιδιωτικο τομέα;
Εγω σαν συμβασιουχος επι 11 χρονια ενιωσα στο κορμι μου να ασελγει η ΟΑ προσλαμβανοντας με καθε χρονο με κλιμακιο 0 και το ποτε θα με παρει(διακοπτωντας τις συμβασεις μου οποτε ηθελαν χωρις σαφη δικαιολογια απο 15 μερες εως 2 μηνες),να τα βγαζω περα με εξαγριωμενους επιβατες για παραλειψεις της εταιριας για τις οποιες γυριζα σπιτι με ενα κεφαλι καζανι και δεν μπορουσα να κοιμηθω απο την υπερενταση και υποσχομενοι καποια μερα να με παρουν σαν αοριστου(το γνωστο Θα,Θα,Θα)....
Τουλαχιστον τωρα θα εχω 12 μηνες μισθο και ενσημα....και ας μου βγαζουν το λαδι(ιδιωτης ειναι τι περιμενεις)....και πριν μου το εβγαζαν,ποια η διαφορα???
Υ.Γ Προστυχο ηταν αυτο που μας εκαναν τοσα χρονια....ο καλυτερος πελατης του ΟΑΕΔ..."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου