Τετάρτη 13 Μαΐου 2009

Η κρίση άλλαξε την καταναλωτική συμπεριφορά αλλά δε μείωσε την κατανάλωση


Διαφοροποίηση στη συμπεριφορά των καταναλωτών και όχι μείωση της κατανάλωσης έχει επιφέρει το δυσμενές οικονομικό κλίμα, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΑΒ Βασιλόπουλος, Κωνσταντίνο Μαχαίρα...

Όπως εξήγησε ο κ. Μαχαίρας, σε δηλώσεις του στο περιθώριο της 41ης ετήσιας συνέλευσης του τμήματος Μακεδονίας της Ελληνικής Εταιρίας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ), όπου ήταν κεντρικός ομιλητής, η καταναλωτική ζήτηση έχει μετατοπισθεί σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (private label), ενώ δεν έχει μειωθεί ο ρυθμός των κωδικών, αλλά το βάρος των προϊόντων (π.χ. ο καταναλωτής αγοράζει πλέον 1 κιλό φέτα αντί για 1,5 που αγόραζε μέχρι πρότινος).

Τα επενδυτικά σχέδια της εταιρίας προχωρούν, όπως διευκρίνισε ο κ. Μαχαίρας, με κανονικούς ρυθμούς και στόχος είναι μέσα στα επόμενα 3-4 χρόνια να προστεθούν στο δίκτυο της αλυσίδας 70 καταστήματα στη Βόρεια Ελλάδα και να διπλασιασθούν της Θεσσαλονίκης, που σήμερα είναι 13.

Εξάλλου, ο πρόεδρος της ΕΕΔΕ Μακεδονίας, Θόδωρος Σταυρόπουλος, παρουσίασε την έκθεση πεπραγμένων του 2008, ενώ ακολούθησαν οι αρχαιρεσίες. Ο κ. Μαχαίρας, που αναδείχθηκε ως ο μάνατζερ της χρονιάς για το 2008, μίλησε για την πορεία και τις συνθήκες ανάδειξης του έλληνα μάνατζερ ως ηγέτη με αναγνώριση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου