Τρίτη 12 Μαΐου 2009

Ολιβερ Ζάμιτ: «Θέλω να τιμωρηθούν οι δολοφόνοι του γιου μου»


"Δεν είμαι εκδικητικός, αλλά θέλω να τιμωρηθούν όσοι ευθύνονται για το θάνατο του γιου μου", δήλωσε ο Ολιβερ Ζάμιτ, πατέρας του 20χρονου Αυστραλού Ντουσόν Ζάμιτ που ξυλοκοπήθηκε μέχρι θανάτου πέρυσι τον Αύγουστο στη Μύκονο από υπαλλήλους νυχτερινού κέντρου...

Ο κ. Ζάμιτ, που επισκέφθηκε πρόσφατα την Αθήνα για να παραστεί σε εκδήλωση του "Ωνασείου", δήλωσε ικανοποιημένος που η απόφαση του να δωρίσει τα όργανα του άτυχου Ντουσόν ευαισθητοποίησε τους Έλληνες, με αποτέλεσμα να αυξηθούν οι δωρεές ανθρωπίνων οργάνων. Αναφερόμενος στον Κώστα Γρίμπιλα, στον οποίο μεταμοσχεύτηκε η καρδιά του Ντουσόν, ο κ. Ζάμιτ είπε πως "μπορεί να έχει την καρδιά του, αλλά όχι την ψυχή του. Στον Κώστα βλέπω την πράξη του γιου μου, ότι βοήθησε έναν άλλον άνθρωπο να ζήσει, και αυτό είναι το πιο σημαντικό". Πρόσθεσε δε ότι δεν θα πάψει ποτέ να είναι θυμωμένος με τους ανθρώπους που στέρησαν τη ζωή του Ντουσόν.

"Δεν έχω μιλήσει ποτέ με τα άτομα που προκάλεσαν τον θάνατο του παιδιού μου. Απλώς, περιμένω να δω τι ποινή θα τους επιβάλει το δικαστήριο, για να μπορώ τότε να πω ότι τουλάχιστον νιώθω κάπως δικαιωμένος", δήλωσε ο κ. Ζάμιτ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου