Πέμπτη 7 Μαΐου 2009

«Καλύτεροι σε όλη την Ευρώπη»



Μια Ισπανίδα με ελληνική καρδιά... Ο λόγος για την παίκτρια του Παναθηναϊκού, Μαρίσα Φερνάντες που μπορεί να βρίσκεται λίγο καιρό στην χώρα μας αλλά κατάφερε να κατακτήσει το δεύτερο σερί της νταμπλ (πέρυσι με την Μούρθια) και να δεθεί με τους φιλάθλους του τριφυλλιού που τους...
χαρακτηρίζει ως τους καλύτερους στην Ευρώπη. Η 27χρονη μίλησε στο gazzetta.gr και τόνισε ότι θέλει να παραμείνει πράσινη ενώ αναφέρεται και στο πολυσυζητημένο μπλουζάκι του τρίτου τελικού το ΤΣΟ & ΛΟ.

Δεύτερο σερί νταμπλ για σένα μετά την Μούρθια τώρα και με τον Παναθηναϊκό...

Ναι είμαι πολύ χαρούμενη για αυτό αφού για δεύτερη σερί χρονιά κατέκτησα το νταμπλ.

Το συμβόλαιο σου τελείωσε. Επιθυμία σου είναι να παραμείνεις στον Παναθηναϊκό;

Φυσικά και θέλω να παραμείνω στον Παναθηναϊκό. Ακόμα όμως δεν ξέρω τι μπορεί να συμβεί. Όλα είναι πιθανά. Πρέπει πρώτα να μιλήσω με τον πρόεδρο και τους ανθρώπους του Παναθηναϊκού. Να δουν και αυτοί τι θέλουν τη νέα σεζόν. Εχω συναντήσει πολύ καλές συνθήκες στην ομάδα και όπως είπα θα ήθελα να μείνω αλλά πρώτα πρέπει να μιλήσω για το συμβόλαιο μου. Θα μιλήσω με τον κ. Βασίλη να δούμε αν με θέλει και ποιοι είναι οι στόχοι της ομάδας.


Έχουμε δει ότι έχεις δεθεί με τους φιλάθλους του Παναθηναϊκού. Ποια είναι η γνώμη σου για αυτούς;

Είναι η πρώτη φορά που βλέπω αυτά τα πράγματα. Δεν έχω ξαναδεί τέτοια ατμόσφαιρα σε γήπεδο στην ζωή μου. Είναι πρωτόγνωρο για μένα. Αναμφισβήτητα, οι φίλαθλοι του Παναθηναϊκού είναι οι καλύτεροι σε όλη την Ευρώπη και ο Παναθηναϊκός ο καλύτερος σύλλογος.

Ο Ολυμπιακός είναι ο «αιώνιος» αντίπαλος. Αυτός ο τίτλος είναι έτσι ακόμα πιο γλυκός που ήρθε απέναντι του;

Ο Ολυμπιακός έχει πολύ καλές παίκτριες αλλά δεν μπορούσε να παίξει ως ομάδα. Στηριζόταν περισσότερο στις μονάδες. Αυτή ήταν και η μεγάλη μας διαφορά.

Επικρατήσατε με 3-0 νίκες και 9-0 σετ. Ήταν τόσο εύκολη επικράτηση όσο δείχνουν οι αριθμοί;

Όχι, δεν ήταν τόσο εύκολο. Ολοι μου έλεγαν ότι νικήσαμε εύκολα αφού τα ματς ήρθαν 3-0, 3-0 και 3-0. Δεν ήταν όμως έτσι αφού είχαμε πολλά προβλήματα με τραυματισμούς καθ' όλη τη διάρκεια της σεζόν, άλλωστε εγώ ήρθα στη θέση της Λόζανσιτς. Αυτά τα προβλήματα έκαναν δύσκολο το έργο μας αλλά δείξαμε χαρακτήρα.

Έχεις να υποσχεθείς κάτι στους φίλους του Παναθηναϊκού εφόσον μείνεις στην ομάδα;
Όπως είπα, ακόμα δεν ξέρω τι θα γίνει με το μέλλον μου αλλά αν παραμείνω στον Παναθηναϊκό, υπόσχομαι στους φιλάθλους ότι θα παίζω πάντα με όλη μου την καρδιά.

Είσαι ικανοποιημένη με την εμπειρία σου στην Ελλάδα;

Ναι, είμαι απόλυτα ικανοποιημένη μέχρι τώρα. Περνάω όμορφα και οι άνθρωποι του Παναθηναϊκού μου έδειξαν αγάπη από την πρώτη στιγμή. Ετσι ήταν πιο εύκολο για μένα να προσαρμοστώ.

Είσαι το μεγάλο φαβορί για τον τίτλο του ΜVP, ακόμη μια διάκριση για σένα..

Όντως αν βγω MVP θα είναι μεγάλη χαρά για μένα και τώρα που μου του λες μου προκάλεσε έκπληξη. Θα ήταν καλό να πάρω αυτό το βραβείο αν και πρόκειται για ομαδική δουλειά. Μπορεί το βραβείο να θεωρείται προσωπικό αλλά ήταν συνολικό. Χάρη σε όλη την ομάδα έπαιζα και εγώ καλά, είχαμε καλή υποδοχή αλλά ήμασταν και πολύ καλές στην επίθεση.

Ποια είναι η γνώμη σου για τον προπονητή, Τάκη Φλώρο;

Είναι πολύ καλός προπονητής και με συμβουλεύει συνεχώς.

Στον τρίτο τελικό φοράγατε ένα μπλουζάκι, ξέρεις τι ήταν αυτό;

Ναι, ΤΣΟ & ΛΟ. Ήξερα τι σημαίνει και ήταν δώρο των οπαδών προς εμάς και βάλαμε το μπλουζάκι όλες οι παίκτριες. Δεν είχα πρόβλημα να το φορέσω αν και δεν μου αρέσουν οι κακές λέξεις που εννοούνται με το ΤΣΟ & ΛΟ.

Θα ήθελες να προσθέσεις κάτι άλλο;

Είμαι πολύ χαρούμενη που κατακτήσαμε το πρωτάθλημα και το αφιερώνουμε στον κόσμο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου