Δευτέρα 11 Μαΐου 2009

Τι γίνεται με τα TEOPASS;


Επειδή έχουμε ΤEOPASS σταματήσαμε λίγο πριν τα πρώτα διόδια να γεμίσουμε τον ηλεκτρονικό πομποδέκτη, όπως κάναμε κάθε φορά που τελείωναν οι μονάδες. Μπαίνει συγκεκριμένα ο άντρας μου μέσα τον υποδέχτηκαν κάτι κοπελίτσες με ένα χαμόγελο μέχρι τους τραπεζίτες μαντιλάκια στο λαιμό...
και άρχισαν να τον ενημερώνουν πως σε λίγο καιρό δεν θα υπάρχει ΤΕΟPASS όποτε θα έχει πρόβλημα και καλό είναι να προμηθευτεί τους νέους ηλεκτρονικούς πομποδέκτες που υπάρχουν παντού μπλα μπλα μπλα σκέφτηκε και εκείνος πως αλλάζουν τα μηχανάκια σε πιο μικρά. Επειδή η άδεια του αυτοκινήτου είναι στο όνομα μου βγήκα και εγώ να βάλω την υπογραφή πολύ ευγενικές που απόρησα και εγώ μια και δεν είμαι συνηθισμένη σε τέτοια συμπεριφορά από τους υπάλληλους των διοδίων (συγνώμη που σας αναγκάσαμε να βγείτε από το αυτοκίνητο, καλό ταξίδι να έχετε , να σας βοηθήσουμε να καταλάβετε που μπαίνει και πως λειτουργεί) μόνο το μαντίλι που είχαν στο λαιμό δεν μας κούνησαν όταν τελικά φύγαμε. Ρώτησα πριν φύγω συγνώμη ο προηγούμενος πομποδέκτης είχε κάποια εγγύηση θα τα περάσετε αυτά τα χρήματα στο καινούργιο μηχανάκι ? Όχι μου λένε θα πάτε λίγο πιο κάτω το πρατήριο της AGEAN και θα δώσετε το μηχάνημα εκεί και θα πάρετε πίσω μετά από τρεις μέρες τα χρήματα σας. Έτσι και κάναμε πήγαμε στο πρατήριο της AGEAN βάσταγα το μηχανάκι στα χέρια και εκεί μου λέει ένας κύριος (χωρίς μαντηλάκια και τα λοιπά με φόρμα εργασίας ο άνθρωπος και από χαμόγελο ούτε συζήτηση το σύνηθες μουγκρητό της συναλλαγής) να στο γεμίσω θες? Τι να μου γεμίσεις άνθρωπε μου του λέω ενημερωθήκαμε πριν λίγο να μας ταλαιπωρείς θέλεις αφού θα φύγουν τα ΤΕΟPASS από την Αθηνών-Πατρών

Τι λέτε κυρία μου θα φύγει το δημόσιο?

Ορίστε ?

Αυτό που άκουσες σε εξαπάτησαν.

Ποιος ενημέρωσε τους πολίτες ότι τα «γραφεία –πρατήρια» της ΤΕΟPASS άλλαξαν και οι κοπελίτσες της ΟΛΥΜΠΙΑ PASS ενημερώνουν το κοινό όπως βολεύει την ιδιωτική τους εταιρεία?

Γιατί να είναι τόσο μπάχαλο το δημόσιο?

Προσπάθησα να επικοινωνήσω με το προσωπικό της ΤΕΟPASS να τους ενημερώσω και τα τηλέφωνα βούιζαν

Προσπάθησα να επικοινωνήσω με το προσωπικό της «ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΥ» για να τους τα ψάλλω και απάντησαν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου