Σάββατο 16 Μαΐου 2009

ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO - Αυτός είναι μάγκας- Τράβαγε έξω από τον "Αστέρα" που είναι η bilderberg και τους συνέλαβαν


ΤΟ ΑΝΕΒΑΣΕ ΥΠΟΤΙΤΛΙΣΜΕΝΟ ΣΤΟ YOUTUBE

"Είναι ότι απέμεινε απο την 20λεπτη σκηνή ανάκρισης και δεν δείχνει πολλά απο αυτά που εγίναν. Ήμουν απ έξω από το ξενοδοχείο αστήρ που συνεδρίαζε η λέσχη μπίλντερμπερκ με κάμερα και βιντεοσκοπούσα..... Περιττό να πω πόσα περιπολικά και ασφαλίτες υπήρχαν.. Μπάτσοι με πολιτικά και ξένοι μάλιστα. Μετά από 2 λεπτά βιντεοσκόπησης μου ζητήθηκε η ταυτότητα χωρίς λόγο και μου είπαν πάμε στο τμήμα (προσαγωγή).. Καθώς αυτό συνέβαινε, η κάμερα συνέχιζε να γράφει και ο μπάτσος προσπαθούσε να μου την πάρει από τα χέρια.. Τον παρακάλεσα να μην συλληφθώ και
του "ζήτησα συγνώμη" ο άλλος αστυ/κος που ήταν μαζί του (πιτσιρίκος καλό παιδί..) Μου λέει σβήσε ό,τι τράβηξες σήμερα αν δεν θές να πάς μέσα...και δυστυχώς τα έσβησα όλα όσα είχα γραψει από το πρωί...αλλά έχω ένα κλιπάκι 30 sec που δείχνει τον αστ/μικό να προσπαθεί να μου αρπάξει την κάμερα...Που είναι οι δήθεν επαναστάτες του Δεκεμβρίου τώρα που οι πλουτοκράτες συναντιούνται στην Ελλάδα,πίσω από κλειστές πόρτες χωρίς να επιτρέπεται η τηλεοπτική κάλυψη.Τα ΜΜΕ δεν αναφέραν τίποτα παρότι αρχηγοί κρατών, υπουργοί, ιδιοκτήτες της google και της Coca Cola είναι εδω..(Αλ μούνια μπαρόσο, Timothy Geithner Υπουργός οικονομικών των ΉΠΑ, Κωστας Σημίτης).120 από τους πιο ισχυρούς στον κόσμο είναι στην Βουλιαγμένη με αστυνομικά μέτρα παρόμοια των ολυμπιακών αγώνων και τα ΜΜΕ τσιμουδιά!! Που είναι ο Δήθεν επαναστάτης Τριανταφυλλόπουλος?"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου